İşte bu yüzden kesin doğru yok her doktorun kafasından başka ses çıkıyor. Bebek bu hep uyuyanda var hiç uyumayan da bu sebeplede biz tarafından yönlendirilmesi gerekiyor.ben sana şöyle anlatim sen en doğru karari verirsin. Neden mesela 3 saat emzirmeyi uzatma: bebeğinin şekeri düşebilir, kilo alimi yavaşlayabilir eğer emziriyorsan 3 saat boyunca goguslerinde süt birikir ki bu sütleri eğer sagmazsan süt üretimin azalabilir. Yine sagmazsan eğer mastit olma riskin artar. 3 çocuk annesiyim 2 aylık kızım var benimde hep emziriyorum saatimiz yok ilk zamanlardada hep saat kuruyordum emzirmek için. Hem sütüm birikmesin hem sütüm artsın hem bebeğimin gelişimi iyi olsun diye.