Kızlar bu normal bir korku gibi gelmiyor bana çünkü uyanıkken bile oluyor normal mi acaba bilen varmı gözlerini ayırıyor iyice biryere bakıyor irkiliyor öylece sonradan ağlamaya başlıyor birşey görüyor gibi uyurken olıyordu şimdi uyanıkken bile arada oluyor muska falan yok ama en kısa zamanda düşünüyorum yaptırmayı bende korkmaya başladım oğluma üzülüyorum yani geçici sanıyordum yaşayan var mı?