Cihaninannesiii Antalya’da yaşayan anneler The land of legendse gitmek istiyoruz sadece gezmek için. Gecelemeyeceğiz girişi acaba ücretlimi?
Melekce Cihaninannesiii ben gittiğim zaman ücretli değildi giriş ücreti yoktu mağazaları gezebiliyorsunuz geceleri de aktivasyonlar oluyor
NukleerBaslikliKiz Cihaninannesiii Giriş ücretsiz ama oyun alanı gibi yerler var tam bilmiyorum içeriğini giremedim çünkü eylül de 400 liraydı kişi başı 😀
Nur-gul Ben antalyada yasiyorum canim giris ucretli degil acik havada alisveris merkezi ama egerki iceriye girip lunapark falan katilmak istersen giris kisi basina 200 tl ama dedigim gibi yoksa giris ucretsiz canim