Rmys_27 bende bebeğimi hem mama hem memeyle besleyen bir anneyim hiç bir zaman ümidimi kaybetmeden emzirdim azaldı bitti yetmedi demedim her öğün emzirdikten sonra veririmdim ama azalttım zamanla bende erkili olanlar beslak damla ve humana emziren anne çayını günde 3 kere aed arda içtiö sabah tahin helvası ve semiz otu mutlaka yedim ve bir öğünü yulaflı yaptım kesinlikle 3 öğün beslendm sakın üzülüp pes etmeyin☺️