Ben neyi yanlis yapıyorum ya ben mi beceremiyorum anne olup anne gibi uyutmayı 😭 destekli uyursa uyumaz dediler artık yatagina koyuyorum başucunda pıspış diyerek uyutuyorum daha dogrusu uyutmaya calisiyorum yok cıglıklar atıyor uyumamak için aglarken resmen kipkirmızı oluyor ne yapacağım ben acaba cocukta uyku hormonu mu yok ya da eksik mi bunun testi falan var mi anlayabilecegimiz ? 14 aylık kızım gundüz uyku yok gece sık sık uyanma dogdugundan beri aynı