Cnmyvrmm1 blue5 ben de çok tereddüte düşerek almıştım zamanında başlarken ama memnun kaldık hipp bebek mamasından . 🍼 her bebekte aynı etkiyi göstermese de . Biz memnun kalmıştık.🐣
Yagizmomss blue5 aptamil prosyneo ile başladık klasik aptamile döndük fiyatı çok yüksekti aptamil 1 bulamadığım bi zaman hipp combiotic aldık içmedi gece bitirmeye çalışıyorum
blue5 Kurabiyenin_Annesi denemek icin verdim bebegimin midesi bulandi tadi begenmedi sanirim böyle birsey basiniza geldi mi ilk verdiginiz de?
Kurabiyenin_Annesi blue5 hayir gelmedi ama her bebek farklı tepki veriyor anladığım kadarıyla. Başka markaları denediniz mi
27temmuz2021 blue5 hipp combiotik kullanıyoruz hepsi de gaz yapıyo 😏 kaç tane mama denedim keşke sütüm olsaydı 😒
27temmuz2021 blue5 benim oğlum da Bebelac goldu sevmemişti kusuyodu benimde elimde kaldı arkadaşa verdim onun bebeği içiyo diye
gizemgezer blue5 şuan kullanmıyorum ama kızımda sma kullanmıştm memnundum koff şişirme vs yapmadı gazda yapmamıştı