Kadernur 2.ayda bu durum normal aslında. Bebekler 2.ayına kadar kakakarını istem dışı yani bilinçsiz olarak yapıyor. 2 aydan itibaren beyin gelişimi arttığı için kendisi yapmayı öğreniyor.
Tam 2 aylıkken kızımda ben de yaşadım aynı durumu. Hrrgün en az 2 kez yapan kızım 5 gün hiç yapmadı. Acile gittik röntgen çekildi gaz var denildi ve lavman verdi, çok şükür lavmanla yaptı. Çocuk doktoruna götürdüm bu aylarda normal dedi. Poposuna baktı çatlak var dedi. Çocuk ıkınmaktan poposu çatlamış. Onun için anestol (ağrı kesici) ve fito krem verdi, düzenli onları kullandım. Masaj yaparak uyguladım. Bir dr maflor adında bi probiyotik verdi,onu da kullandım. Fitil de verdi. Eğer yapamazsa 5.gün sonunda ver dedi ve böyle devam ederse çocuk cerrahına göster darlık olabilir dedi. Ondan sonra 1 kez daha fitil verdim ve cerraha randevu aldım. O ara 2 günde bir yapmaya başladı. Probiyotik damlayı kullanmaya başlayalı 1 hafta olunca etkisini gösterdi. Tabi bu süreçte 2.5 ayını geçti bebeğim. Şimdi maşallahı var düzene girdik.
Siz bebeğinizi çocuk doktoruna değil cerraha götürün, onlar detaylı inceliyor. Eğer darlık varsa ufak operasyonla genişletiyorlar. Bir de bebeğinizde keain çatlak vardır canı çok yanıyordur kıyamam. Anestol hametan ve fito kremi karıştırın parmağınızla masaj yapın, bu işlemi de eldivenle yapın tırnak tahriş etmesin. Doçentin ne söylediğini de paylaşır mısınız