Tubikim ben de içine zeytinyağı katıyordum, böylece saça bakım yapıyordum. Yalnız ben arındırırken sadece su ile yıkıyorum, ilk yıkamada Asla şampuan yapmıyorum, kıvırcık olduğu iÇin de saç açıcı ayrı taraklar var onla tarıyorum yolunmasın diye. Bir de arınma suyuna biraz sirke katın, iyi gelecektir. 🥰