Merhaba daha Kasım sonunda oğluma molfix 5 numara mavi olanlardan 108 li bez almıştım 108 lira verdim sanırım 1 lira bişeye denk gelmişti indirim vardı. İndirim olmasa bile en fazla 1.3 falan denk geliyordu. Şu an resmen tanesi 2 lirayı geçmiş durumda 😳 şok oldum alamadım 😶 napcaz bilmem bu fiyatlar düşmez mi ya