cicek10 Bence bir çocuğun çok oyuncağı olmalı fakat hepsi ortada durmamalı. Ben saklıyorum bir sepetimiz var dönüşümlü ona çıkarıyorum. Zaten bebeğiniz büyüdükçe otomatikman ayına göre birkaç oyuncak alsanız oyuncak doluyor. Şuan 14 aylık, konuşma ses kartları çizimle ilgili şeyler almaya başladım mesela. Büyüdükçe ilgi alanları değişiyor ve istemeseniz de çok oluyor, doğru orantılı olarakta ortalık hep dağınık 🤗