Merhaba emzirmek isteyip sütü yetmeyen daha yolun çok başında olan anneler için yazıyorum bunu
Ben doğum yaptığımda sağ göğum taş gibiydi bir damla bile süt akmıyor solda ise damla damla günlerce uğraştım yumuşatmak için sagdim sıcak suya koydum bebeğim çok yüksek sarılık oldu hastanede kuvezde kaldı bir gece ben manaya asla diyen bı anne değilim ama gönlüm hep bebeğini emzirme arzusu ile doluydu ama asla yetmiyor damla damladi göğüsler çok fazla sert olduğu içinde bebeğimin gücü yetmiyor du sarılık sebebiyle de doktor mama başlattı herkes bana. Beceriksiz suyu yetmiyor herhalde memesi kör bunun hatta sütün olmama sebebini bebeğini sevmiyor demekki diyen ahmaklar bile oldu kimseyi takmayin h n çok zor geçirdim lahusalik donemimi her kafadan bir ses çıktı sadece vazgeçmeyin herkese he diyip içinizden geleni yapın bebeğiniz için en iyi şeyi siz yaparsınız zatenn..
Kimi der üç günde gelir süt kimi der bir hafta yok Sezeryanla gelmez normal doğumla gelir hiç alakası yok inanirmisiniz benim sütüm 20 gün sonra çoğaldı meme mama devam ettim şu an 3. Ayına girdi bebeğim 1 buçuk aylık Ken günde bir vermeye başladım şimdi ise `` iki gündür sütum çok iyi yetiyor ve biz mamayı kestik artık çok şükür benim arzum hep bu yöndeydi elbette mama kötü bir şey demiyorum ama asla vazgeçmeyin her annenin sütü bebeğine özel miş sabrın sonu da selametmiş🙏😍