ballibadem canım benim gazını cikartsa da hala cikmayan gazlar oluyor. Bebeğim de öyleydi. Ha belki gaz değildir de hep kucak istiyordur tut annesi annelik çok zormus ama büyüdükçe rahatlayacaksin inşallah. 3 saat özellikle akşamları 7 gibi başlayan ve 3 saat sonra susan bor bebekse kolik olabilir bı doktor a danis öyle ise. Ayakları ni karnına cekiyor mu , emerken başını geriye atıyor mu, karnı taş gibi mi eğer bunlar varsa gaz sancısı dir. (Ağzından, popodan 5 kez de cikartsa içerde gazı oluyo sanci yapiyo annesi doktor a git belki damla verir)