BuketMina Kızlar Merhaba , bebeklerinizde hangi markaları kullanıyorsunuz. Labne mi? peynir mi? Lor mu? Hangi markaları tercih ediyorsunuz.
Nehir7778 BuketMina ben yeni başladım vermeye marketten cebel marka lor buldum sıfır tuz tadına baktım.eğer tuzlu olsaydı dedim yedirmem börek yaparım die düşünmüştüm ama tuZsuz epey.
Eymosunannesi BuketMina Günlük sütü kaynatıp içine kendi yaptığım ev yoğurdunu koyup çırpıyorum süt kaynadıkça kesiliyor sonra tülbente koyup süzülmesini bekliyorum bu kadar🤗 Ben yarım litre sütten yapıyorum bir haftalık kahvaltısı çıkıyor.Aynı şekilde yoğurttanda oluyor ama yoğurttan olan biraz ekşimsi oluyor sütten olan tatlı güzel oluyor☺️ birde iyi kaynadımı birşey olmuyor ben hemen hemen 3 aydır veriyorum 🤗
BuketMina Eymosunannesi bende öyle yapıyordum doktorum yasakladı 🤦🏼♀️ Sen peynir değil süt kesiği veriyorsun ve 1 yaşından önce süt vermiş oluyorsun dedi.