Adalet-34 1prens1prensesannesii deli gibi sogru düzgün bebek arabası bende arıyorum aldıgım arabalar mübarek taş gibi
1prens1prensesannesii Adalet-34 ben pravanin travel sistem kullanıyorum normal de.oglum 20 aylık kızım 4 aylık Artık onu kızıma kullaniyorum oğluma da baston alacağım kucakta zor oluyor bir yere gidinc durmayinxa
Adalet-34 1prens1prensesannesii ay traveller çok kötü aldık kullanamıyoruz çok saçma bi bebek arabası