herseySeninleguzel11 Kızlar merhaba ben hiç süt stoğu yapmıyorum bebeğim için.. 6 buçuk aylık oglum. Sizce sagılıp konulmali mı hani Allah korusun süt gelmezse falan ? Bir de ne kadar süre maksimum dayanır kimi 3 ay diyor kimi 6.. Bozulur diye de korkuyorum.
Miniklerinannesi0620 herseySeninleguzel11 Canım ilk doğum yaptığında sütüm coktu ve bebeğe fazlaydı sagdim süt posetleriyle buzlarla attım tarih atarak üstüne gidicegim yerde emziremedigim yer ise gotururdum orda verirdim sıcak su termosuna su koyardım poşeti suyun içinde ilitip verirdim çok faydası olmuştu bana
Alpbeybi herseySeninleguzel11 benim çok vardı ama bebe içmedi buzluktan çıkmış sütü. Biberon da tutmadı. İlla memeden taze süt olacak 🙄 böyle şeyleri göz önünde bulundurmak lazım
Wanderlust herseySeninleguzel11 isitma olayi olmadigi icin ben katmadim calismama ragmen ek gida donemi sut cok ihtiyacimiz olmadi
Soe herseySeninleguzel11 anne sütü sıcak suda ısıtılmıyor pişirilmiyor ek gıdaya nasıl katılıyor bilgim yok.
alerjikbebekanasi herseySeninleguzel11 işe başlayacağım diye 7aylıkken sağıp attım ama normalde biberon hastası olan oğlum içmedş 🤷🏻♀️