Yarım saat önce de emmiş olsa, 2 saat önce de emmiş olsa çok hırslı emiyor. Memeyi ağzına alır almaz nefesini tutarak emmeye başlıyor. Arada burnuna dokunuyorum nefes alsın diye. O kadar çok hava yutuyor ki emzirme aralarında gazını almak zorunda kalıyorum. Bu duruma daha çok sinirleniyor. Gazını çıkarırken de emdiğini kusuyor. Bu çocuk ne zaman sakin sakin emecek. Kana kana su içer gibi meme emiyor resmen savaş veriyoruz. Birde bir süre sonra memenin akışını beğenmiyor diğer memeye geçiyoruz ona yapışıyor. Duyanda emzirme aralığım 2-3 saat sanar en fazla 1 saat.. 🤦🏻♀️ 61 günlük. Var mı bu durumu yaşayan birileri ?