Benim bebegimde 4 ay 10 günlük ben gündüzleri uyku sinyallerini takip ediyorum. Gözlerini kısma ovusturma huzursuzluk vb durumlarda hemen uyutuyorum. Eğer ki sinyali kacirirsam uykuya direniyor ne meme kabul ediyor ne birsey cok zor uyutuyorum. Hemen kalkıyor. Birde gündüz uyku saatlerini not ediyorum. Uyanık kalma suresinin 2 saati gecmemesine dikkat ediyorum.