Ogretmen_anneeee Tecrübeli anneler . Bazı doktorlar dikişli bazıları klipsli öneriyor . Bebeğimi 40 ın da sünnet ettirmek istiyorum Ankara da . Siz nasıl sünnet ettirdiniz ??
Ogretmen_anneeee Gryffindor Elisaoner38 Seymacr Eminos Peki neden dikişli yaptırdınız ? Daha mı sağlıklı
Seymacr Ogretmen_anneeee bi tanıdığımızın doktor arkadaşı yaptı sünnetimizi ve diğerini düşünmeyin tertemiz yapalım aklınızda soru işareti oluşturmayın dedi. İyi ki de dinledim 3 güne toparladı çok şükür
Eminos Ogretmen_anneeee evet arastirdim klips bide cikartilcak 3 gun sonra ve bidaha aci cekcek cocuk halbuki dikislide 3 gune coktan iyilesti bile bide eski usul o yuzden istedim
ObirAnnnee Ogretmen_anneeee Evet baya araştırdım genel olarak bunun önerildiğini gördüm ama sağlık için değil kolaylık açısından toksa ikiside sağlıklı yöntemler ve ben genel anestezi almasını istemediğim için klips yöntemi seçtim bölgesel uyuşmayla toplam 5 günde geçti gitti sadece ilk gün zorluydu
Busi Ogretmen_anneeee Eski usul dikişliyi tercih etmenizi tavsiye ederim. Bir tanığım yeni nesil yöntem yaptırdı ve iyileşmesi uzun sürdü. Ben bebeğimi 1 aylıkken yaptırdım ve 5 günde tamamen iyileşti, en doğru kararlarımdandı
ZeynepYaman Dikişli oldu bizim doktorumuz diğer yöntemle olursa bazen tutmuyor açılıyor iyileşmesi uzun sürüyor demişti
scooby-doo Merhaba anneler benimde görümcemin oğlu var 48 günlük sünnet düşünüyorlar bu klipsli ve ya dikişli seçeneğini doktormu sunuyor aile mi seçiyor yoksa
ObirAnnnee scooby-doo Aile seçiyor canım. Genel olarak zaten klipsliyi her yer yapmıyor, seçenekler halinde kendiniz buluyorsunuz.
Busi scooby-doo Ben araştırırken iki yöntem olduğunu öğrendiğim için doktora hangisini yaptığını sordum. Eski usul dikişli yaptığını söyledi benimde tercihim o yönde olacaktı zaten
fgnrcp2704 Ogretmen_anneeee klipsli yaptırdım canım bebeğim 2 ay 9 günlüktü ben çok memnun kalmıştım ilk gün biraz rahatsız oldu sonra eskisi gibi devam ettik üç gün sonra klipsi çıkartmaya gittik toplan 1 haftada da tamamen iyilesmisti ankarada yaptırdım bende
Ogretmen_anneeee ObirAnnnee pansuman falan yapılıyor mu canım klips ne zaman çıkarıldı çıkarırken ağladı mı
scooby-doo Busi süreç nasıl geçti iyileşme evresi çok zahmet çektiniz mi acaba ya da bebeğinizin ağrısı sızısı olmuşmuydu?