asude456 Bebeğiniz henüz çok küçük tekrar memeye alıştırmanız çok kolay. Dediğim gibi biberon kullanmayı hemen bırakın kaşık biberona geçin. Benim de bebeğim sarılık olmuş bir gece yoğun bakımda fototerapi almıştı ve orada sütü biberon ile vermişlerdi. Bir günde biberona alışmıştı eve geldiğimizde mememi emmek istemiyordu. İlk birkaç emmede boş emiyorlar emdikçe süt gelmeye başlıyor ya memede istiyorlarki biberondaki gibi hemen süt gelsin. Bizde şöyle yaptık: mememi verdim ama ablamda bir yandan mememin üst tarafından mama döktü bebeğim mama ağzına geldikçe mememi emdi sonra ağzına sütüm gelmeye başlayınca mama dökmeyi bıraktık bunu birkaç kez yaptık sonra mememe alıştı. Ben bunu yaptığımda bebeğim 6 günlüktü yani çok fark yok. Hemen bugün deneyin bu dediğimi.