Anneler merhaba 2 aylık bebeğim var ve sütüm yeterli değil yada ben anlamıyorum yeterli olup olmadığını. Emzirdim zaman göğsümde sızlama oluyor ve gazını çıkıyor. Kakasını 2 kere yapıyor günde. denemediğim şey kalmadı sütüm artsın diye. Armut,komposto,3 litre su, emziren anne çayları, boza, maden suyu, tahin helvası yinede olmuyor ne yapmalıyım lütfen yardım edin