Bnm kızım prematüre bizde de oldu hiç müdahale etmeyin bişey sarmayın 2 ayda geçti kendi kendine , tabi ben yinede çocuk cerrahisine göstermiştim içim rahat etsin diye doktor elinle bastırdığında içeri giriyorsa sıkıntı yok kendisi düzelcek dedi öylede oldu