doğumun ertesi gününde vermeye çalışırken doktora yakalandım, ben görmemiş olayım bunu 40indan sonra ver annesi dedi🙈zaten bebiş de almıyordu midesi bulanır gibi davranıyordu.Farkli bi kaç doktor da aynısını söyledi, 35gun sabredebildim, 35 gün sonunda farklı bi kaç emzik çeşidi vardı, ikisini sevmedi üçüncüyü tuttu😊