yusufmertmom Kızlar süt yapsın diye gün içerisinde 3-4 er tane hurma incir yiyorum. Bunun bi sınırı olmalı mı sizce yoksa gelip gidip yesem bi zararı var mıdır
sademinannesi yusufmertmom ben gelip gidip yiyordum bi zararını da görmedim belli bir süre sonra bıkıyosun zaten yiyemiyosun 😂
Denizkus2021 yusufmertmom ikisi de çok şekerli ve kalorilidir. Kilo veya diyabet sorununuz varsa cok abartmayın. Benim diyetisyenim 3 hurma veya 2 inciri bir porsiyon meyve olarak tanımlıyor. Günde 2 porsiyon meyve yiyorum. Yani 6 hurma veya 4 incir gibi düşünebilirsiniz.
yusufmertmom sademinannesi ayy ne bileyim ben dozunu kaçırırsam diye korktum 😂 severek yiyorum şimdilik inş bıkmam 🙊
yusufmertmom 1omer_annesi normalde sadece akşamları yiyordum da gün içerisinde bişey yiyemiyorum bari bunları yiyim diyorum ya
1omer_annesi yusufmertmom aynen öyle bende tezgaha koydum hurma incir falan atistiriyorum biraz da meyve
yusufmertmom Denizkus2021 kiloluyum aslında ama sütüm çok az mecbur yiyorum , şuan için kilo hiç umrumda değil 😊