manicurist Başvuru yapan anneler varmı ? Nasıl bir süreç bu bakıcılar nasıl güvenebilirmisiniz yedek listeye alındım şuan
Deletedmom0099 barbarosunannesi Ikra_2021 manicurist postum var tüm detaylarıyla anlattım bakabilirsiniz, sorunuz olursa yanıtlarım https://forum.mutlubebekleriz.com/d/328787-300-euro-bakici-destegi/383
Deletedmom0099 Minikuzu postta tüm detaylar yazıyor linkten okuyabilirsiniz https://forum.mutlubebekleriz.com/d/328787-300-euro-bakici-destegi/383
manicurist Deletedmom0099 bakıcı tutmadan devlet bu parayı vermiyormu bakıcılar nasıl acaba bakıcıya güvenemem
Deletedmom0099 manicurist bakıcıya ödenmesi için veriliyo zaten, bakıcı olmadan alamazsınız benim kardeşim baktı, bakıcı tecrübem yok
manicurist Deletedmom0099 ben galiba anneanne evinde bakıcıyla bakılmasını isticem öyle işaretledim kız kardeşim sertfika nasıl alıcak ki hemen veriyorlarmı öyle bide annemlerle aynı evde yaşıyor istikamet aynı olmamasi gerekmiş öyle okudum
Deletedmom0099 manicurist evet aynı ev olmaz, sizin evinizde bakabilir ancak uzman sertifika diye bi site var ordan sertifika alabilir 15 günde veriyolar ama şuan bakıcı desteği başvurusunu yedek olarak alıyolar size sıra gelmesi 5-6 ayı bulur
manicurist Deletedmom0099 bizim kendi ev durumlarımız karışık oraya gidemiyoruz .. ücreti ne kadar kursun biliyormusunuz