iremturan anladim canim benim.
Rica ederim 🏵
Onu sen gel de bana sor ztn büyük oglani emzirememis bu yıllardır içinde büyütmüş 2.ye hamile kalinca bunu da mi emziremicem diye sevinmeden aglamis biryim ben psikoljim o derece bozuktu o yönden. Dedigin gibi damla da olsa 9 ay sağdım büyük oğluma aman sifa niyetine dedim o kdr dayanabildim cok cok zor..
Ama şöyle dusunmemiz lazim aslinda rizik Allahtan onu da isterse memeden isterse mamadan veriyor bizler birer araciyiz biz annelr gerçekten çok büyütuyoruz.
Suan 10.5 aylik bebegim ek gida az yer zorlamam çünkü emzirmenin tadina yeni vardım nasil bir his bilemezsin..
Demem o ki elinden geleni yap ama sen de benim gibi bosa üzülme sakin bizim elimizde olan birsey değil
Süt öyle biranda bitmiyor zaten benim de 6 ayı gecmisti sagmayi birktiktan sonra bitmesi 💕💕💕