momy_16 Merhaba anneler bebeğimin bacak arası böyle oldu krem sürdüm ama gecmedi alerji midir ne olabilir
1ana_2evlat momy_16 Canım inan bilemedim gecince ben goturmedim doktora yine cikarsa götürürüm dedim çıkmadı şükür.
MerveAlaca67 momy_16 benim de bebeğim bir haftadır ek gıda alıyor tadımlara başladık sadece poposunun arası aynı böyle oldu acaba doktora gösterdiğinizde ne oldugunu söylerse bana da yazar mısınız ben de merak ettim alerji mi değil mi
momy_16 MerveAlaca67 canım doktor mantar dedi pişik olmuş ilerlemis krem verdi ıslak mendil kullanma sabunlu bezle sil havalandır dedi
MerveAlaca67 momy_16 çok geçmiş olsun canım haber verdiğin için çok sağ ol bizimki iki güne iyileşti nemli bezle silip kuruladım hep baska bir şey sürmedim gecti şükür sizinkide gecer inşallah