1prensesannesi emip uyuyorsa sorun etme bence hem daha kucuk gecede anne sütüne ihtiyaci var annesi.
Benim oğlum 10.5 aylik bazi gecelr 4 5 defa uyanır her seferinde yine emziririm uyur bazende 2 ya da 3 kere. Ama ihtiyaci var ki demek ki uyaniyor.
Ilk oglumu emziremedigim icin bana oyle fazla uyanmak fln hic koymuyor..