Nurrrsss burda önemli olan mama içtikten sonra ne oluyor?kusma oluyorsa fazla iciyordur bebeklerin en iyi bildiği şey emmek olduğu için sağlıklı bebeler duydukları halde içmeye devam edebiliyorlar. Benim bebeğim 2 aylik kolik bebek ilk çocuğum olduğu için aç mı diye ha bire emzirdim en son agzindan burnundan kusunca bıraktım. Ayrıca öğlen gelmesede surekli emzirin süt emrini beyniniz veriyor mesela o saatlerde süt gelmiyor diye mama verirseniz bi kac defadan sonra beyinden sinyal gelir ve süt az içtiği için azalır. Şöyle söyleyeyim gebeliğim çok stresli geçti doğum yaptım derdim tasam bitmedi beslenmem çok kötü sütüm bin kere kesilmesi gerekirken çok şükür kesilmedi ve tamamen beyin odaklı olduğunu düşünüyorum. Hamileyken takip ettiğim emzirme uzmanindan öğrendiklerim bunlar.