Peyker19 benim var yılın belirli bi döneminde öksürük krizlerim başlar öksürmekten konuşamam bile o derece 3-4 ay sürer ama artık olmuyo il değiştirince geçti sadece hamilelikte tekrarladı ilaç kullanınca gçeti bide özellikle akşam saatleri artardı ve evdeyken öksürüğüm daha fazla olurdu dışardayken okadar öksürük olmazdı