Merhaba anneler kızım 20. Ayı doldurdu şuan geceler zehir bize .. doğduğundan beri gece 2 saatte bir uyanır emerdi bir yaşından sonra bu saat başı oldu neyse dayaniyorduk ..sonra geç yaipt geç kalkmalar başladı gece 11 de uyuyup sabah 9 buçuk gibi kalkardı ..ama iki aydır iyice bozuldu 11 de uyusa gece 2 de uyanıyor emiyor geri dalamiyor ayağımda bir saat sallıyorum uyuyor sonra iki saat sonra bir daha 6 da uyanıyor emiyor tekrar salla 8 de uyuyor sonra 12 de kalkıyor ben de aynı şekilde gecem gündüzüm birbirine girdi ikimizde yorgunuz böyle uyku düzeni mi olur çok çaresizim çok yıprandım gece uyaniyoruz ağlıyorum artık by by night damla da aldım onu da yendi bir hafta iyi uyudu sonra yine aynı oldu ..sanki birden uyamdiriyorlar kızımı sayıklama da var sevdiği şeyleri sayikliyor ama anneanne havhav pisi diyor avizeyi gösteriyor kaldırdım bir kaç kez daha kötü 3 saat oyun oynadı sonra uyudu kaldırmiyirum bir saat sallama sonrasi uyuyor ..acikiyor olabilir mi acaba anne sütü doyurmuyor mu yatmadan önce de hafif şeyler yiyor ..süt içmez asla bir bardak süt icirirdim gece en azından ..süt yoğurt sevmedi..bu durumda olan var mı , var mı öneriniz ben ne yapayım çok dardayım 😢