4bucuk aylık bebeğim 3 gündür kaka yapmıyor üzerine birde emmede sorun yaşıyoruz emzirme esnasında bi kez çekip kafasını diğer tarafa çeviriyor tekrar meme tekrar kafasını çeviriyor emzirmek artık çok zorlaştı sanırım meme reddi. Günde bir kez mama veriyordum onun haricinde hep emziriyordum ancak neden böyle oldu anlayamadım.kaka da yapmıyor ama huzursuzluk yok gayet sakin. Önerileriniz nelerdir? Mamasına bi çay kaşığı zeytin yağı koydum ancak mamayı içmedi diyebilirim.