46 gün önce doğum yaptı 42 gün flan sürekli bsyler yedim hiç tokluk hissi gelmiyordu doymuyordum bide malum bebekten zar zor o uyuyunca yiyebiliyodum ama öyle böyle değil yani gene de doyma hissi olmuyordu ne yazikki en sonunda 42. Gün zehirlendim bozuk bsy yemişim fark etmeden o gece sabah olmadı bana sürekli kusma karın ağrısı maf oldum ve o gündür hicbsy yiyemiyorum psikolojik mi bilmiyorum bir lokma atsam ağzıma midem bulaniyor karnım çok ağrıyor ne yapmalıyım sizce