Kızlar 18 gün önce normal doğum yaptım 15 saat suni sancısız kendi sancım ile 10 cm açıkla doğum yaptım. Sonda vs takılmadı doğumum 2 dk sürdü dikişli. Wc oturduğumda ya da 5 dk ayakta durduğumda dikiş yeri değilde üst kısım ağrıyor çok feci sızlama gibi ayakta duramıyorum(pubis kemik yeri) sizinde öyle oldu mu? Ne kadar sürede geçer??? Kegel egzersizine başliyim mi sizce?