-erCansu- Ocak 5 te 3 yas olacak oglum. 2 yas sendrom hala devam ettigi icin 3 yasta yikilmadim ayaktayim😂😂 Oglum oglen uykusu yapiyor hala sabah 7:30 gibi uyanir oglen 1 gibi de uyur. Genelde babasi ile kudurur benimle sakin oyunlar oynar😎😎Araba,scooter, bisiklet ile genelde kudurur evde ama kici 10 dk yer gormeyen bir cocuk😤😤😤