Emineygt Kızlar merhaba oğlum için iyi bi doktor öneriniz var mı burda erken doğumdan dolayı rop muayenesi bitti rutin 9 aylık muayenesine götüreceğim hangi hastanedeki doktoru önerirsiniz
egelsenkonuss Emineygt AA bende burda bekleyim 6 aylık hâlâ gozyasi yok. Urfa memorialda varmış sanırım
Teemo07 Emineygt bizim de zamanımız geldi. Dbakırdayız ama batman a daha yakınız. Batmanda medical de iyi bir doktor varmış. Adını bilmiyorum ama tek göz doktoruymuş. Araştıracagım. Bende yine şuralarda bekleyim.
Leyla21 Emineygt batı hastanesinde göz doktoru selahattin balsak ve sultan hastanesinde çocuk doktoru ali aybar var. benim için tek sorun bu iki doktorun farklı hastanelerde olması ikisi de çok cok iyiler anneler.Memoriale o kadar paralar vermeye gerek yok… bi bakın derim.
Emineygt egelsenkonuss hadi ya gözyaşı hakkında bilgim yok ben normal muayene ettircem onun için bı genesis hastanesini aradım ama arastryrm hala
egelsenkonuss Emineygt Canim biz kontorle Dicle memoraila gidiyoruz orda sorduk göz doktorunu diğer şubemizde var dedi muhtemelen oraya goturecez.
Talham2127 Emineygt bende genesiste göz doktoruna götürdüm gayet ilgiliydi. Şuan adını unuttum ama hemen girişte odası
Emineygt egelsenkonuss valla bende aradım şimdi memorial fiyat için 245 dediler SGK li için doktorları nasıl iyi mi bilmiyorum
egelsenkonuss Emineygt ben genel olarak hastane ve çalışanlardan memnunum göz doktoru da öyledir diye düşünüyorum ama bilemicem biz rop muayenesi yaptırmadık burda.
Emineygt Leyla21 bugün genesis e götürdüm fethi cengiz di sanırım gayet ilgili ve Güleryüzlu bı doktordu ve 90 TL ye muayene olduk