Selam guzel anneler,
Bebegim 6 ay 10 gunluk 5. Ayin sonlarina dogru tadimlara basladik simdi ogun olarak ek gida veriyorum. Sebze puresi ile beraber yogurt , meyve ,muhallebi gibi ama ek gidaya gectigimizden beri bebegim sadece emmek ve ek gida yemek istiyor ogun olarak 150 cc mama icen bebem 60 cc mamayi anca iciyor acaba ek gidayi cok.mu veriyorum. 1 ogun olaral 1 kahve fincani yogurt 1 kahve fincani sebze puresi ya da meyve puresi cok mu bu olculer yiyor itiraz da etmiyor emmeside cok fazla degil 10 dkka emer birakir doyuyor mudur acaba sanki mamayi yemedigi icin ac kaliyor gibi hisswdiyorum bana bir akil verin🙄 Ve sizce artik yumurta sarisi , pekmez verebilir miyim????