5.5 aylik kizim nezle oldu. Burnu akiyor tikanik.serum Fizyolikle temizliyorum. Ama hirilti hala var. 5 dak. Surmuyor. Kizim cok bunaiyor. Atesi yok sadece burnu sorun ve ara ara oksuruk var sanirsam nefes almakda zorlandinda oluyor. Sizlerin wick buhar eritim nefesi i accin diye oda nemmi yukseltim. Sizin oberdiniz baska bir durum varmi?