elalya2412 kaynanam 300 bin tllik ev için fuzuleve başvurdu ödemelere başladı kredi gibi düşünün ama ev yoktu tabi ortada o kenarda parasını biriktiriyordu girdikten 9-10 ay sonra kura çekildi kayınvalideme çıktı, fuzulev direkt eline 300 bini verdi ama aslında kayınvalidemin birikmiş parası 40bin civarındaydı yani neyse 300 bini verdiler kayınvalidem onunla ev aldı tapusu herşeyi kendi üzerine ama ev ipotekli tabiki şuan içinde kiracı da var kirayı ve üzerine bi miktar daha koyuyor ödüyor parasını fuzuleve kalan borç bitince ipotek kalkacak