Mutlu pazarlar güzel anneler. Kızımın 2 3 gündür burnu akıyordu. Grip diyemem başka hicnir belirtisi yoktu. Qra ara da burnu tıkandı. Dr aferin surup ve burun spreyi verdi sukur bugun toparladı. Fakat genzinde balgam var hani böyle bi öhö dese gidecek gibi ama. Burnunu surekli şırınga serum ile temizliyorum. Balgami atması için önerisi olan olur mu. Hani sunu yap atar dediginiz