bebeğim 3 ay 23 günlük ve sanırım atak haftasında kucakta durmaya ve kucakta uyumak istiyor ve haliyle bu durum alışkanlık haline geliyor. büyüdükçe kucakta uyumak istemesi azalır mı? bir yandan da kıyamıyorum büyüdüğü zaman kucağımda istesemde uyutamam diye. nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardımcı olur musunuzz 🥲