Abdisumeyye bu durum bende de var. Hep yan izlerim, arkadasımla konusurken yan dinlerim. Kücükken doktora götürdü ailem. Hatırladıgım film gibi bişeyler cektiler damarlara baktılar sanırım. Damar dizilimim sebebiyleymiş. Ama bir sorun yok dediler. Tabi aradan yıllar geçti miyop ve astigmatım var -2,25 ama yan bakma ile alakası oldugunu sanmıyorum ozaman gozum bozuk cıkmamıştı