Eğer bebeginiz büyükse 2 veya 3 ayliksa uyandirmaniza gerek yok uyku düzenini kursun bebeginiz uyanmiyorsa sariligida yoksa uyandırma bence doktorumuzda öyle dedi sarılık yoksa uyandırmaya gerek yok artık dedi 4 aylık olduk bazen 3 saatte uyanıyor bazen gece 2 veya 3 kez emziruyorum