Sena32 aynı postu açtım birkaç gün önce. 2 ay 5 günlük bebeğim gündüz uykusu var deli gibi dalamiyor uykuya , en en fazla yarım saat. Sakin kalmaya caliş , birde bu böyle olmaz deyip rutin oluşturmaya başladım. Ayakta sallıyordu annem beşikte falan bı baktım geçen hafta sabahtan akşama salladım çocuğu ayaklarımda derman kalmadı. Sallamamaya başladım. Şşt pat yöntemi kullanmaya başladım . Bence etkili bir yöntem her bebekte ise yarıyor . Mesela bugün öğlen uyuttum yarım saat sonra uyandı gittim tekrar uyuttum 10 dakika sonra kalktı. Emdi tekrar uyuttum şuan uyuyor . Her uğraşim nerdeyse 20 dakikami alıyor . Ama sabırla ilerlemek gerekiyor . Uyumamasi resmen işkence , uyumayinca tüm gün ağlıyor . Birde bebekler yorgun olduklarında sallamak hoplatmak falan aşırı uyaran olduğu için uykusunu kaciriyormus