Merhabalar bebeğim (8 aylık) ve ben influenza yani domuz gribine yakalandık şu an hastanede yatıyoruz ateşi henüz kontrol altına alınamadı benim düştü 40 dereceden bebeğimin 39u görüp 37ye iniyor düşüyor çıkıyor. Öncelikle çok büyük salgın varmış hastanede yer zor bulduk dikkatli olunuz. Ve bu hastalığı geçiren var mı kaç gün sürdü ne etkiler bıraktı paylaşır mısınız??