Nolur tecrübeli anneler yazsın tecrübesizler de yazabilir. Yeter ki yazın.. bebeğim 6 aylık
artık tükendim.. zombiye döndüm uyku namına bi şey yok. Herkes geçer merak etme diyor başka bi şey demiyor. Bir ayı geçti.. ne yapacağımı bilmiyorum.
yarım saatte bir uyanıyor hep, uyku eğitimi almak istedim başladık da ama ters giden bi şeyler var.
Bebeğim git gide daha çok mız mızlanan daha çok bağıran daha çok ağlayan bir bebek oluyor. Gündüz emmeleri azaldı, gece emiyor sürekli emmek istiyor gece. Yatırınca uyanıyor. İki günden beri de gece uyanıyor ve bir daha uyumuyor iki saat, direniyor resmen ve sanki bi yer kopmuş gibi birden ağlıyor göğsüme getirince.. diş gelirken böyle mi olur? Atak mı? Ne bu size göre?