Benim abartmiyorum 1 sene surdu ama cogunlukla bebekler en gec 6 aya kdr bitjyo benim hic sansim olmadigindan ol.afi ayri mesela agulin surup aldim anca oyle az az rahatladi derken 1 seneye geldik iste zor birim haftalarca ne o uyudu ne ben nasil dayandigina hala hayret ederim yalan degil hani oyle gnduzleri yok 2 3 saat uyusun gece uyu.asin olayi degil gece de 15 dkkq 20 dkkada bi kalkrdi oylw uykularin nedmk oldugunuz bilirsnz cok agla.dim cok dovdum kendimi aman gecti sukur insllh sznkide gecer