Bebeğim 35 günlük, bizde de benzer bi durum var. Çocuk ilk günler kuvvetli emmeyip uyuyakalıyordu, bende heralde yetiyor ki uyuyor dedim. İlk hafta kontrole götürdük çocuk zayıf kalmış ve de sarılık. Mama takviyesi dedi Dr. Şırınga ile verdim çok hava yutuyor çocuk hep huzursuz ağlamaklı derken eds sistemini gördüm. Netten bakabilirsin. Çocuk seni emerken ince feeding tube desteğiyle mama yada kendi sütünü veriyorsun. Sözde hem sütüm bollaşıcak hem çocuk kuvvetli çekmeye başlayınca klasik emzirme yöntemine devam edecektim. Şükür sütüm artışa geçti- yarı süt yarı mama gidiyoruz ama hala güçlü çekmiyor çocuk. Göğüsten lıkır lıkır gelmezse sinirlenip bırakıyor… 1 ay sonunda çocuk toparlandı kilosu falan iyi. Sağlık ocağı hemşiresi çocuğu aç bırakmak pahasına sırf emzirme ile devam et 3 güne alışır dedi. Deniyorum ama ağlamaktan yıkıyor ortalığı.. çekiş gücünü artırma olayını çözüp başaran varsa yazsın lütfen