Angel00 Kızlar 50 günlük bebeğim var yüzünde nokta nokta beyaz şeyler var böyle yağ bezesi gibi düşünün bembeyaz minik minik kaybolmadı kızımın yüzünden sizin bebeklerinizde de varmıydı neden olur bu ? nedir ? bilenler yardımcı olabilir mi??
Minnakinannesiii Benim oğlumda da vardı hemşire bebek losyonu kullan dedi sürüyorum geçirdi çoğunu kuruluktan oluyomuş
Angel00 Minnakinannesiii bende bebek yağı sürüyorum kurumasın diye yüzü fayda etmiyor demekki bebek yağı
Leylaozel Angel00 benim bebeğim dede vardı doğduğunda sütten kaynaklı oluyor yediğimiz içtiğimiz den de olabiliyor bizde 3 4ay felan sürdü geçmesi hiç ellemeyin kendiliğinden geçer duş aldıkça
Hatice586 Angel00 benim bebeğim doğar doğmaz burun üstünde benek benek beyaz lekeler oldu ama sonra yavaş ayavs gitti şimdi 1 ay 21 günlük bebeğim 🥰
eylusko_ Angel00 bizde de var yağ bezesi yok oluyor kendiliğinden . yine çıkıyor sonra yine yok oluyor
sibellllo Angel00 Benim bebeğindede var korkulacak bişi olduğunu düşünmüyorum ilk bas alerji sandım ama ne olduğunu çözemedim hala doktora soracağım gidince kendiliğinden kuruyor tekrar çıkıyor sonra sivilce gibi
mucizem_200921 Angel00 cnm hiç karışma zamanla geçiyor süt verdiğin içindir yağlı sütün afiyet şifa olsun bebişe
MeryeminAnnsi Angel00 evet vardi zamanla gecti. Doktor da kardeşim (Yenidoğan hemsiresi) gecer demisti gecti de
A_hanbebek Benim bebegim 1 aylik bizdede var doktor alerjik dedi.bizim sut ve sut urunlerine alerjimiz cikti ondan dolayi cikarmis