Erdemir burda birinin tavsiyeleriyle hareket ettim emzik kullanıyorsanız direk çöpe attın biberon kullanıyosanız onu da kullanmayın uykuya geçişte emzirmeye çalışın ben pes etsem emin olun asla emmezdi bebeğim mama veeiyosanız da kaşıkla sağıp veriyosanjz da kaşıkla verin ben öyle yapıyorum iki gündür düzelme var şükürler olsun