Busbae benimde bebeğim 6 aylık şuana kadar birşey yoktu düzlüğüyle alakalı son zamanlarda doktorumuz hafıf düzleşme olmuş kafasında dedı bu yastıktan bende alsam işe yaramaz sanırım çünkü artık kendisi dönebilği için ben yan yatırıyom o kafasını dümdüz yapıyor yıne inatla 😊